Detalii test:
- Vei răspunde la 15 întrebări în total, din lecțiile Capitolului 1
- Ai nevoie de un procentaj de 75% (11 întrebări corecte) pentru a trece testul.
Succes!
Limita de timp: 0
Rezumat Test
0 of 15 Întrebări completed
Întrebări:
Informații
Ați completat deja test înainte. Prin urmare, nu îl puteți porni din nou.
Test se încarcă…
Conectați-vă sau înscrieți-vă pentru a începe test.
Trebuie să completaţi mai întâi următoarele:
Rezultate
Test complet. Rezultatele sunt înregistrate.
Rezultate
0 of 15 Întrebări answered correctly
Timpul tău:
Timpul a trecut
Ai obținut 0 puncte din 0, (0)
Puncte dobândite: 0 din 0, (0)
0 Eseu(ri) în așteptare (Puncte posibile: 0)
Categorii
- Fara categorie 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Actual
- Recenzie
- Raspuns
- Corect
- Incorect
-
Întrebare 1 of 15
1. Intrebare
1. Ce combinație de co-fondatori preferă investitorii?
-
Întrebare 2 of 15
2. Intrebare
2. Care din criteriile de mai jos NU e important pentru investitori atunci când analizează echipa?
-
Întrebare 3 of 15
3. Intrebare
3. La ce se referă investitorii când spun că un produs trebuie să fie ”A Painkiller, not a Vitamin”?
-
Întrebare 4 of 15
4. Intrebare
4. Care din criteriile de mai jos demonstrează că un produs are ”product-market fit”?
-
Întrebare 5 of 15
5. Intrebare
5. Adevărat sau fals?
”Cantitatea de produse/servicii pe care le poți vinde este dictată de mărimea pieței căreia te adresezi.” -
Întrebare 6 of 15
6. Intrebare
6. Ce înseamnă acronimele TAM, SAM și SOM?
-
Întrebare 7 of 15
7. Intrebare
7. La ce te ajută să pui elementele startup-ului tău într-un Business Model Canvas?
-
Întrebare 8 of 15
8. Intrebare
8. Adevărat sau fals?
”Există startup fără concurență” -
Întrebare 9 of 15
9. Intrebare
9. Care din următoarele criterii NU este un avantaj competitiv?
-
Întrebare 10 of 15
10. Intrebare
10. Ce avantaje creează efectele de rețea (Network Effects) pentru un startup?
-
Întrebare 11 of 15
11. Intrebare
11. Ce trebuie să pregătești ca să îți lansezi startup-ul?
-
Întrebare 12 of 15
12. Intrebare
12. Care din următoarele criterii trebuie urmărite pentru a lansa un startup în momentul ideal?
-
Întrebare 13 of 15
13. Intrebare
13. Care din motivele de mai jos este un motiv valid pentru care o companie ar fi interesată să cumpere startup-ul tău?
-
Întrebare 14 of 15
14. Intrebare
14. Adevărat sau fals?
Dacă pivotezi înseamnă că nu vei reuși niciodată să ai un startup de succes
-
Întrebare 15 of 15
15. Intrebare
15. Care din motivele de mai jos NU e un motiv valid ca să pivotezi?