1.4.2 WORKSHOP: Business Model Canvas
You do not have access to this note.
You do not have access to this note.
Notes:
Business Model Canvas
1. Customer segments- oamenii, organizatiile pt care eu creez valoare, utilizatori, clienti- ce fac ei, cine sunt etc.
2. Value propositions-ce probleme si nevoi rezolva pt consumatori, dc cumpara de la mine, valoarea generata pt client
3. Channels- prin ce puncte interactionez ca sa livrez 2. , cum ajung la ei, prin ce canale promovez
4. Customer relationships - cum se asteapta sa interactionez cu ei, relatie personala
5. Revenue streams-metoda prin care fac bani, cat si cum ma platesc clientii, pt ce sunt dispusi sa plateasca, cat vor sa plateasca,
6. Key resources- ce resurse am nevoie sa fac bani, ca sa pot functiona si concura
7. Key activities- activitati pe care le fac ca sa creez valoare pt consumatori
8. Key partners- partneneri, cei care ma ajuta sa detin business, ce colaborari externe-vezi lectia pot face ca sa ma focusez pe activitatile cheie
9. Cost Structure- cele mai importante costuri